inreda och dekorera

Direktlänk / Vill ha / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-14 Klockan: 22:47:00
Imorgon så ska jag köra gärnet i mitt rum! Det ska städas och jag ska rensa ut kläder och den biten ska vara klar imorgon!!
Iallafall så måste jag ha upp någon ny hyllsats i mitt rum. Och då är det både snyggast och mest praktiskt med något liknande av dessa tre. Jag skulle tro på den översta. Jag hade en hylla i mina tankar och så bara finns en sån på IKEA. Vilken tycker ni?
På den ska jag ha smycken, smink, parfymer, och annat fint som jag faktiskt redan har köpt till just detta (för att jag har haft det i huvudet sen förra veckan när vi var i Kalmar).
Nu måste jag bara lyckas övertala mamma (och pappa) till att åka till Ikea igen under lovet v.16 :s
Vill också ha bort min tv-bänk och få upp tv:n på väggen eller något för den bänken tar så mycket plats och den är rätt opraktisk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0