Efter en dag på Rc

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-06 Klockan: 16:29:18
Vilken dag!
Idag på praon hos mamma och pappa har jag och mamma blivit nästan helt klara med presentavdelningen i deras butik. Så idag åkte jag, mamma och Caroline till IKEA och köpte det sista som behövdes. Imorgon har jag saker att fixa på jobbet. :)
Vi hade väldigt kul idag iallafall. Jag tänkte lägga upp bilder men jag har inte fått kläm på det än med xperian. Jag lägger upp dem när jag kommer hem.

Lite om min prao period... Jag började med att praoa på Tv4 i en dag (längre fick man inte vara där). Det var kul, jag fick följa med ut på jobb. Sen resten av veckan skulle jag vara på Första resebyrån. Där fick jag klistra klisterlappar på deras kataloger och hämta papper de skrev ut och så fick jag sitta på en stol resten av tiden (alla var inte speciellt trevliga heller)... Efter tre dagar bytte jag. Så nu är jag på Rc och där trivs jag ju såklart kanon. (Känner ju alla)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0