LOOV

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-12-18 Klockan: 00:17:50

Dagen..

5min sovmorgon, En julshow i skolan som 6:orna hade gjort själva, Film i klassrummet, Juldanser och sång, Lek, godis & utdelning av betyg i klassrummet.

Haha på hemvägen med Linnea..
Linnea genar lite snett genom snön.
- Oj det var djupt
Jag gör samma sak för skoj skull..
- Haha, oj här var det djupare ^^
Och det var djupt, över knäna.

Sen bakade vi KLADDkaka och lyssnade på some music, spelade dataspel på tv:n och spelade bla beachvolleyboll på PS3.



Imorgon passar jag Malou tills på söndag. Vi får se hur uppdateringen blir. Jag ska iallafall ut och leka i snön för 2:dra gången detta året :D 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0