Aldrig mer

Direktlänk / Mat/Recept / Kommentarer (0)
Skrivet: 2012-06-11 Klockan: 20:13:37
Fick för mig att göra cupcakes eftersom att jag inte hade något annat att göra just då. Jag märker inte förens efter att jag smält 300g smör att hela receptet står i gram... Så jag har sökt på internet, testat mig fram själv och smeten (om man ens kan kalla det smet. Jag skulle vilja säga sörja) blev helt konstig. Men smaken och konsistensen är bra nu när de är klara och stått i kylen. De är faktiskt goda. Men den lilla stunden jag skulle göra dessa, tog kanske mer runt två timmar.. Så just detta recept gör jag inte igen. Jag kan rekommendera det till er med en våg och som orkar hålla på med sånt och sen behövs ju en riktig muffinsplåt med.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0