Frisk som en nötkärna

Direktlänk / Allmänt kul / Kommentarer (1)
Skrivet: 2012-07-27 Klockan: 18:05:55

Hejhej, idag har vi varit i wämöparken och gått runt lite sen tog vi en snabbvisit på cafeterian där jag ska börja jobba på måndag. Mysigt men ganska så litet och väldigt varmt. Fast de verkade jättetrevliga :) sen har jag bara legat i poolen och myst. Nu väntar jag på duschen och sen drar jag iväg och kör en vanlig bil för första gången. (har provat automatare innan) efter det hämtar vi resten av familjen och äter på timeout. Ha en bra fredagskväll


Postat av: Linnea

sv: Tack! Ja bara kämpa på, kommer sitta så fint när du får din lön sen!!!

2012-07-31 @ 09:44:11
URL: http://linneaapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0