En liten bloggpaus eller vad ska man säga?

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2012-12-20 Klockan: 16:43:15
Hehe heej!! En liten bloggpaus eller vad ska man säga..!? Trodde ju inte riktigt att det skulle dröja nästan två månader innan jag bloggade igen.. Men jag har inte haft något engagemang till att blogga helt enkelt. Och jag tror att till 2013 så slutar jag blogga helt. Ett par inlägg till detta året bara. 
Det var jättekul att se statistiken faktiskt, vissa dagar lågt och andra rätt högt för att inte ha varit aktiv på två månader. ;) 
Nu är det snart lov! Bara morgondagen kvar som innefattar fika och julklappsutdelning i skolan. Sen drar jag med Linnea på stan för att sälla henne med hennes julklappsshopping. :D Själv är jag redan klar! I vanliga fall är jag på stan den 23dje och köper allt...
 
Ha det så bra så hörs vi snart! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0