Morgonpromenad med frukost och sällskap

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2012-08-04 Klockan: 12:06:17
Varit ute och gått en morgonpromenad med Linnea. Vi gick mot Z-bageriet och köpte med oss frallor, till det hade vi med oss juice och pålägg. 
      
Jag har ätit ostfralla hela veckan på jobbet så jag körde på en lite grövre idag. Det var såå gott! :)
      
Detta ska vi göra till en vana på helgerna. Jag måste verkligen komma igång med träningen med, för om 2 och 1/2 veckor så sticker jag till Malaga där jag ska träffa min pojkvän och hans familj. Ska bli så mysigt, men då måste jag träna innan med! Att jobba på ett fik där saker blir över jämt.. inte så bra ;)
Vet inte ens om jag har berättat att jag jobbar? Iaf så är det på ett fik i Wämöparken, Kaffestugan heter det. Första arbetsveckan är över och jag har bara två kvar. Men detta gör ju också att jag inte kan träna som jag vill. Jag får lösa att. Nu ska jag ut i solen som äntligen kommit fram. Ha det bra :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0