Kyliga morgnar

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2012-08-15 Klockan: 22:42:01
Kylig morgon men en varm dag. Det har varit finfint väder idag...  Och jag har varit instängd på jobbet i den kvava värmen. Kan ni tänka er flera värmeplattor igång, stora våffelgärn, mikro, ugn, ångande diskmaskin och gassande sol utanför i en stuga.. Sjukt. I slutet av denna dagen fanns ingen luft kvar. Men bara en heldag kvar imon och sedan en kortare dag på fredag. Så skönt! Dock så är den kortare för att jag ska på begravning. Det får ni höra om mer då.
Direkt efter jobbet idag så tog jag bussen in till stan och tog ett zumba pass. Så kul var det! Skönt att komma igång igen, även om det bara är för en vecka, för sen blir det uppehåll i Spanien ;)

Postat av: Sanna Svedin

Jag har just börjat med veckans blogg, kommentera bara "Jag är med" här (http://gottagetdown.blogg.se/2012/august/veckans-blogg.html) för att vara med.

2012-08-16 @ 21:43:05
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0