Allt mer eller mindre

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2012-08-01 Klockan: 20:16:33
Jag har ju varit lite off här i bloggen och ja jag har inte haft tid eller ork till att blogga. Jag förstår inte vilken skillnad det är på detta och förra sommarlovet!! Förra lovet satt jag nästan alltid hemma vid altanen, vi var i turkiet. Men detta lovet vet jag inte vart det tagit vägen? Jag har inte haft en enda stund för mig själv. Antingen har jag jobbat, vatt med min pojkvän, vänner eller åkt iväg på annat. Nu jobbar jag i tre veckor med, så ett par helger är jag ledig iaf ;)
Bildras här nu.............................
Hasslöfestivalen
Caj Karlsson
Cookies N Beans
Bästa vädret
Loreen
Hoffmaestro
_______________________________________________________________________________
Köpenhamn med familjen
Bilden talar för sig själv
Godaste lasange jag ätit på restaurang. Mama Rosa (tror jag stället heter)
Skor jag köpte veckan innan
Favvobikini fyndade jag på Bikbok på ströget
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0