Beslutsångest

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (3)
Skrivet: 2011-11-19 Klockan: 20:56:08
Åh, jag vet verkligen inte hur jag ska göra med mitt hår. Jag orkar inte färga det mer. Färgen blir antingen ojämn eller också så fastnar den inte på utväxten. Vad är det för mening att färga då liksom? Sen trivs jag så mycket bättre i mörkt hår och det är mycket roligare att göra frisyrer i det för jag tycker att det passar bättre att sätta accessoarer i det. Egentligen minns jag inte hur det känndes att ha mörkt brunblondt hår. Hihi, det var några år sedan jag hade min riktiga hårfärg...
Nu är jag iallafall väldigt bekymrad över hur jag ska göra med att. Fortsätta färga eller avfärga det? Det är ju inte billigt att avfärga om jag säger så.:/ Nu sitter jag iallafall med färg i håret som ska tvättas ur nu. Hoppas att resultatet blir bra för tillfället..


Postat av: ?

ha din naturliga! mkt snyggare;)

2011-11-20 @ 13:23:52
Postat av: Moa

Lägg ut bild på hur det blev sen! :)

2011-11-20 @ 20:44:38
URL: http://moasfotoalbum.blogg.se/
Postat av: Moa

Vilket du väljer då^^

Men jag tycker den mörka :)

2011-11-22 @ 22:05:11
URL: http://moasfotoalbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0