Min dag

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-05-21 Klockan: 21:24:39

Idag har jag zumbat på förmiddagen. När vi kom ut från Wellnwss och står vid bilen så går det förbi två personer med en barnvagn. Jag tänker: men gud vad lik hon är Sophie! (som är nybliven mamma till Filippa) sen vinkar hon och jag tänker igen, men det måste ju vara hon.. och sen slog det mig, just det hon fick ju barn nyss. Och då gick vi fram till dem. iLångdraget!


Sen har jag chillat i solen ♥

Nu sitter jag och kollar på Kvällen är din


Postat av: Moa

Hahah x) På något sätt kom jag och tänka på Linnea när jag läser detta C: Hon har smittat av sin glömskhjärna till dej :I

2011-05-22 @ 00:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0