Skoinköp

Direktlänk / Nytt/Shoppat / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-03-09 Klockan: 19:51:16
Jag har "fyndat"!! Var på skopunkten efter ÖB. Då hittar jag mina drömskor på rea för 99:-, ett par stövlar 99:- och ett par svarta tygskor 199:-.
Drömskon: den hittade jag i början av förra sommaren och provade för skoj skull och den var helt underbar! Grejen är att de kostade 400:- och är 10cm hög klack (a) Nu när de kostade 99:- och jag fick dem för 50:- så var jag tvungen att köpa dem. De kommer väl till nytta någon gång. Tex. när jag flyttar till New York/ Los Angeles efter gymnasie och lite jobb. :D Annars kan jag bara bli glad av att se dem i min garderon ;) (50:- kan även det vara värt)


 (Nu har jag ont i fötterna)
När vi var klara så slog jag till min nagel så den delade sig. Så skulle jag vara smart och smidig och dra riva av den biten men den drogs in och nu gör det lite ont :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0