Hmm

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-03-06 Klockan: 19:48:41
Ja, hur var egentligen gårdagen? (A)
Vi spelade just dance en stund efter att vi gjort "nästan" klart affishen till upplysningstiden. Vid åtta så checkade vi mello och åt revben och ost o kex. Sen kollade vi på film med våra B&J (jag åt ingen sist jag skrev det!!), pringels och cider, och tog lite bilder. Vi såg Step up 3, Camp rock 2 och Mean girls 2. Eller jag somnade i sista filmen. Sorry Linnea ;)
 
Tja, inga bilder blev väl bra. Så dessa "bjuder" jag väl på.
lite dålig kvalle
Jag trixade med Linneas hår. Ett 20-tals flätor :)
Sista kvällsbilden
Och enda morgonbilden Linnea fick på mwoa.

Postat av: Linnea

tycker du inte våra cp barn bilder blev bra? :/

2011-03-06 @ 20:46:44
URL: http://linneaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0