New york here I come..

Direktlänk / Nytt/Shoppat / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-06-20 Klockan: 20:39:11
.. om några år, när jag gått ut skolan och fått ihop lite pengar...

Titta vad jag fick av mamma i lördagskväll! :D

En megatjock bok om endast New York, ett anteckningsblock, och muffinsformar.
De bara vill bli av med mig här hemma. ;)

Postat av: ninoz

Hej! tack så jätte mycket för svaret hoppas att vi kan nu !! jätte fin blogg förresten jag har läst din ganska länge nu och tycker fortfarande att den är jätte bra !! vad kul att du oxå kollar på kenza tyra show tycker oxå att de är jätte bra tycker att avsnittet där de hoppar fallskärm eller vad det är är jätte roligt.hoppas vi kan fortsätta läsa varandras bloggar kram

2011-06-20 @ 21:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0