better late than never

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-06-29 Klockan: 23:29:55
Hello Moonshines! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om för idag har det inte hänt något alls. Tja, när posten kom så låg taxfree katalogen(den som kommer när man ska flyga utomlands och beställa något till flyget) där så den tog jag en dubbelkik i den. Hittade inget speciellt i den som jag fastnade för."Blev lite sur när jag såg att SJP:s parfym fanns i den. Det fanns två alternativ: 1) Köpa bodylotionen + parfymen eller 2) Köpa bodylotionen. :O"
Sen kom mamma och pappa hem med lunch (en CBO). Efter det har jag bara latat mig i solen och flytit runt på en luftmaddrass i poolen.


Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Nu har vinnaren av armbandet gjort av sötvattenpärlor utsetts, kika in för att se om det var du :D

Kram

2011-06-30 @ 14:26:08
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0