Johanna tipsar - Parfym

Direktlänk / Johanna tipsar / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-01-17 Klockan: 18:00:28
Jag vet inte hur man ska beskriva lukter av parfymer men detta är två tips på parfymer iaf. ;)


VICTORIA`S SECRET - PURE SEDUCTION

En parfym som jag inte kan få nog av. Den luktar lite sött och är super behaglig. Den går verkligen inte att beskriva så gott. Kan spruta två sprut och bara stå kvar på samma ställe tills man inte känner lukten mer.
När kan jag använda den: Alltid. Haha, en KLAR 10:a (dock tror jag att den endast går att köpa i USA)

BEYONCÉ - HEAT

En parfym som luktar riktigt gott. Den luktar rätt mycket. En blandning av sött och starkt. Ganska behaglig. Lite för stark för att vara lika behaglig som förra. Snygg flaska. 
När kan jag använda den: Kanske inte vid vardagligt bruk. En klar 9:a


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0