Från filmkväll till.. vad? ;)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-11-04 Klockan: 23:11:13
Tjaa =)

Det skulle blivit en filmkväll med Anna, Emilia och Linnea.
Vi skulle kolla på Jennifers body, Elm street och Eclipse. Sen så skulle Jimmy och Micke hänga med Emilia och Anna hit, så dem kom lite senare och kunde inte stanna så länge.
Anna hade med sig sitt USB-minne med dem filmerna.
Vi ska sätta igång första filmen, det funkar inte för min tv har ingen USB-ingång så ingen av dem filmerna funkar. Vi väljer en ny (tar tid), då har ljudet slutat fungera till tv:n, sen så kollar vi på Elm street på min lilla laptopskärm, men inte allt för länge för efter ca 30min så blir dem hämtade.
Strässig men kul kväll, allt gick fel **

(Lite bilder som Linnea och jag tog innan och efter)
                                                                              ||
                                                                              \/



Nu ska jag kolla på Eclipse på datorn :) Gotnatt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0