Första dagen i skolan

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2012-08-31 Klockan: 17:06:37
Första dagen i skolan igår för mig. Tänkte blogga då när jag inte hade annat för mig men så blev det ju inte..

Jag började inte förens 10.45, men jag åkte in tidigare för att ta en frukost med Linnea som hade håltimme, på 3G. Mysigt och gott för ögat, men tyvärr var smaken inte densamma... ;( Aja, tänker hela tiden att det var en riktigt bra dag. Men ska jag tänka efter så; jag glömde mina strumpor så jag fick skoskav, fick en dålig räkmacka, det börjar ösregna och jag har bara det som ni ser på bilden, jag hoppar på fel buss påväg hem... Fast sen kom Linus lite senare så kollade vi på film tills vi somnade <3

Postat av: Sanna Svedin

Hej! Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg? Kommentera "Jag är med" här (http://gottagetdown.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html) för att vara med och tävla.

2012-09-29 @ 14:31:52
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0