Smile while you can

Direktlänk / Outfits / Kommentarer (0)
Skrivet: 2012-03-22 Klockan: 23:04:25
Haft så mycket att göra så jag har inte haft tid eller ork till att blogga. Jag har fortfarande inte tid men slänger in ett inlägg ändå. Tråkigt att sluta när jag låg så bra till på statistiken innan. Ska försöka hinna lite mer, men jag är så gott som isolerad av skoluppgifter och plugg dygnet runt just nu. Vi hinner inte göra klart det vi får innan det kommer nytt. Jag har precis skrivit klart en krönika som ska vara inne imorgon. Skönt att den äntligen är klar!
dålig kvalle men..
Hänt massa saker i veckan med, jappjapp... Både kul och lite tråkigt..
Något bra är att mitt paket från Ginatricot kom. Innehöll bla dessa ljusa jeans och den virkade västen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0