Vart ska jag börja?

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2012-01-21 Klockan: 18:14:28
Ja vart ska jag börja? Förlåt för att jag bara lämnade er sådär.. Jag har ju inte bloggat på hela veckan! Men jag har verkligen inte haft tid pga allt arbete till skolan! När jag väl tänkte blogga så gick det inte att lägga upp bilder.. Jag kände också att jag behövde en paus från bloggen. Jag har inte haft så mkt att skriva om. Men jag tänkte att jag kunde berätta om veckan i olika inlägg senare ikv, ev imon.
Haha det är ju kul att se hur många trogna läsare jag har ändå, den röda är sidvisningar. Lika med hur många som har kollat flera ggr (tror jag att det betyder iaf :'))

Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Min dag har väll varit ok :)

Tack så mycket! Ta en titt på min kategori "outfits" så ser du säkert ett inlägg där jag faktiskt har på mig själv linnet! :)

2012-01-21 @ 19:00:35
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0