Måndag, tisdag, onsdag, torsdag & fredag

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2012-01-21 Klockan: 21:40:54
Såhär såg min studiedag ut:
Blev tillkallad till skolan 10.00 för att göra några ändringar och grejer. Sen kl. 13.00 så skulle vi gå runt på de olika gymnasieskolorna för att få ivals information till tre ungefär. Så ledig var jag den dagen..
Mellis, toast och smoothie

Gymnasiemässa 2012
Eftersom att min linje (Samhällmedia) är helt ny så var det vi som fick stå på mässan och håva in alla 9or och få dem intresserade osv. Vi hade en tävling om en ipod nano (den nyaste och minsta).. Sen hade vi vår första psykologilektion rätt kul, ett intressant ämne. Senare så var jag och tränade IndoorWalking och CXworx.

• Onsdag minns jag inget av. När jag kom hem så satt jag och läste tills seeent.
• Torsdagen tillägnades till att plugga stenhårt till No-provet som var i fredags.
• Fredagen var chill. Började med en engelska lektion där det var en amerikanare som kom och snackade. Han jobbade på en jat och har träffat många inressanta och rika människor osv. Sen no prov och efter det så var det håltimme i 3 timmar... det blev partymusik i klassrummet och en runda på stan med Anna och Emilia tills vi skulle ha spanska. Halv 5 sen så var det ett Sh'Bam pass på wellness som jag gick på.
Har dåligt med bilder från dessa dagar
Tipsar åter igen om victoria secret garden collection!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0