Söndagsplugg

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2012-01-15 Klockan: 15:46:19
Nu ska jag plugga resten av dagen/kvällen, tror jag. Ska börja med historian och försöka bli klar med mitt PM. Sen ska jag räkna matte eller läsa "Elsas mode" (minns inte när den skulle vara utläst, men har för mig att det var denna veckan. Och då ligger jag inte bra till..)
Vad tycker ni om ekvationer? Jag hatar dem!! Är på problemlösningar med ekvationer nu, sen har jag några avsnitt med nya räknesätt kvar. Grejen är bara att jag hade tänkt göra klart det under lovet medans det var färskt i huvudet. Nu har jag ist brottom att göra klart det för att vi ska börja på nytt kapitel. Att räkna matte i google docs gör inte ekvationerna enklare..

Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till! :)

2012-01-21 @ 17:44:59
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0