Snabbis dag

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2012-01-22 Klockan: 16:37:02
Städat på jobbet nu och har precis ätit en cesarsallad från Timeout. Nu ska jag lära mig lite om Sverigedemokraterna. Imorgon ska jag vara en del av dem i en debatt i skolan (Blev lottad till det partiet). Sen ska jag in till Wellness och träna. Vi hörs kanske imon. OM jag lever.. Ska göra BIP-test i skolan :S...
Fräscht gym! Springa och cykla mot/över havet och se byggnader på andra sidan. Där hade jag mer än gärna sprungit. Hellre än att springa i källaren och kolla in i en vit vägg.. Får testa bandet på Wellness ikv kanske.

Postat av: Matilda

Hejsan!

Startade precis en tävling på min blogg där man kan vinna en freebra! Reglerna är superenkla! Var gärna med och delta här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-freebra.html#comment



Ursäkta om du inte gillar den här sortens kommentarer..

2012-01-23 @ 12:34:55
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0