Grymt framträdande på VMA

Direktlänk / Musik/Video / Kommentarer (2)
Skrivet: 2012-01-06 Klockan: 12:08:34
Har ju glömt att lägga upp denna videon. Beyoncé sjunger Love on top och i slutet visar hon hela världen att hon och Jay-z ska bli föräldrar. Hon har sån kraft i rösten och sitt framträdande. Asgrymt! (kan tänka mig att de flesta redan sett videon för detta var tidigare i oktober/november tror jag)
Gör mig iordning för att åka in till stan och ta en fika. Vi hörs! :)

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

fick det som gåva från bubbleroom när jag beställde för jag är premiummedlem där så vet inte vad det kostar :)

2012-01-06 @ 14:05:05
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: isabell 14 år

sv; angående jeansen: det som är det drygaste med dom är att dom inte sitter åt så mycket,vill att dom ska sitta åt mer vid vaderna typ.. :)

kram

2012-01-06 @ 16:35:19
URL: http://minchihuahuawilgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0