3 januari 2012

Direktlänk / Mat/Recept / Kommentarer (2)
Skrivet: 2012-01-03 Klockan: 16:48:03
uuuh, första gången jag skriver 2012! Fast det ska nog inte bli några problem. Förut har jag alltid haft problem i början med att komma ihåg att det är ett nytt år. Men nu för tiden så har jag "sett årtalet framför mig så mkt innan", vet inte vrf. Men det gör att jag blir van. Så nu ser jag redan 2013 i huvudet ;)

Dagen har gått snabbt. Kom upp vid halv 11 och gjorde mig iordning sen kom Freddan vid halv 1. Då körde vi lite just dance, tivoli och wii fit på wii:et. Sen gjorde vi krabbelurer. Hittade ett mycket bra recept!! Nu ska jag chilla i en timme sen drar jag in till Wellness med mamma och kör ett Indoorwalking pass på 45min. Ha det gött!
Receptet till krabbelurerna

Postat av: isabell 14 år

sv; det var jätte lätt,målade först dom vita sen så "duttade" jag bara på med den färg jag ville! :D

kram

2012-01-03 @ 17:21:30
URL: http://minchihuahuawilgot.blogg.se/
Postat av: sara

dem såg goda ut :D

2012-01-03 @ 21:00:37
URL: http://nattstad.se/shansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0