Egypten 12/4-19/4 del 4 - Badar med delfiner <3

Direktlänk / Resor / Kommentarer (0)
Skrivet: 2012-04-28 Klockan: 20:09:52
Vi åkte på en helt otrolig upplevelse. Tidigt på morgonen fick vi skjuts till ett ställe där de har delfinshower. Där fick vi bada med delfiner. Pussas, dansa, klappa, de skvätte vatten på oss och vi fick skjuts av dem över halva poolen. Helt otroligt vad jag är förälskad i delfiner.

Inte så bra kvalité för jag filmade på datorn nu.

Tänk vad kul att få jobba med dem under ett tag. Jag och min gamla bästis Nike hade stora planer på att ha ett sånt eget delfinakvarie där vi tog hand om delfiner och hade shower och så. De planerna las ner senare i lågstadiet dock.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0