Sitter och leker med mina laptops

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (2)
Skrivet: 2011-09-22 Klockan: 11:56:13
Sitter och leker med mina laptops ;) Hehe
Det har varit en mycket givande dag. Stiga upp 05.55, stressa för att hinna med bussen 07.28 för att sen skynda till första lektionen. Väl i skolan så sitter vi alla och väntar 25 min på lärare och sen tar jag upp datorn och ser att John har mailat att han är sjuk, vi går därför till att ha matte men ingen har böckerna med sig, fortsätter med svenskauppgiften vi fått för att läraren inte skulle vara där. Och allt som allt så slutar vi 9.15. Mycket, mycket givande.

Postat av: rebecka berg

läs, kommentera & följ min blogg!

jag skriver om allt du kan tänka dig, min vardag, mina tankar, familj, vänner, sport & fritiden!

2011-09-22 @ 12:57:00
URL: http://rebeckaaberg.blogg.se/
Postat av: Rickard kilbro

Bra blogg keep it upp ! :)

2011-09-22 @ 17:09:08
URL: http://scenbloggen.com/kilbros/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0