Roadtrip

Direktlänk / Outfits / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-09-14 Klockan: 17:36:18
Hellu sötisar! Sitter på rummet och fryser en stund till innan jag ska in till stan och zumba.
Idag samlades vi vid hamnen för att gemensamt åka mot Kalmar till IKEA för att shoppa loss till vår redaktion i skolan. Vi började med en frukost i restaurangen och sedan började vi vår shopping. Vi avslutade med lunch (dock inte köttbullar denna gång).
tröja sisters point, jeans dr. denim
När jag kommer hem blir det hårdplugg på engelskan, IGEN... (jag måste bli bättre på att starta tidigare med mina läxor)

Postat av: Life by Linnea - believe in miracles!

Jag har en tävling på min blogg just nu där du kan vinna filmen "The Roommate"!

Var gärna med, det är superenkla regler :D



Länk till tävlingen: http://linneaapersson.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-the-roommate.html



Kram! :)

2011-09-14 @ 17:58:29
URL: http://linneaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0