Covers

Direktlänk / Musik/Video / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-10-05 Klockan: 17:07:09
Om det är någon som gör en bra cover på en låt så brukar jag fastna och lyssna på just den i flera dagar. Speciellt så har jag fastnat när barn sjunger och det låter bra. Nu såg jag en video som min kära vän Linnea hade laggt upp.
Han till höger är både bra och söt :/)
Andra ex.
Maria Aragon - med denna låten hördes hon över hela världen och fick uppträda med Lady Gaga på en av hennes stora konserter. Hon har många fler covers.
Tja denna lilla tjej har väl lite till att lära och utveckla, men så söt hon är och låten med hennes röst har fastnat i mitt huvud ;)

Postat av: Emma

Svar: Nej, inte precis, men det känns bättre idag:).

Håller helt med dig^^.



Kör också Zumba, Indoor Walking & gymmet i allmänhet & det blir 2-4 gånger i veckan:D.



Puss!

2011-10-05 @ 19:45:33
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0