Stan, 6 oktober

Direktlänk / Mat/Recept / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-10-06 Klockan: 19:35:43
Heeey bloggeeks! :) Hur mår ni idag? Jag mår prima. Slutade 10.30 för att vi inte hade någon lärare till sista lektionen. Åkte hem och tog sen bussen med Carro in till stan. Vi åt lunchbuffé på Hot Wok. Helt otroligt gott det är där. Sen har jag gjort av med mina pengar på kläder, som ett snyggt rödbrunt linne, en "fest"tubtopp, underkläder och en klänning. Sen hittade jag ett par snygga kängor på Stadium som jag inte hade pengar kvar till. Men tror jag ska in på lördag. Sist av allt så blev jag bjuden på fika på 1344 av min snälla syster. Jag tog en hallonsmoothie som var helt kanongod. Hur har eran dag varit?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0