Nu kör vi B5 vitamin

Direktlänk / Johanna tipsar / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-10-31 Klockan: 14:19:32
Jepp, nu ska jag börja med B5 vitaminer och hoppas att min hy kan bli bättre. Jag har inte hört att någon inte fått bra resultat och då har jag läst massor om just detta. Jag hoppas verkligen att detta ska funka. Jag ska testa pulvret, vilket kommer bli otroligt jobbigt för mig för jag kan inte med sånna här "medecin" produkter. Kapslarna hade varit skönt att testa ist, men jag kan inte ens svälja en halv alvedon och dessa kapslar är 3ggr större än en hel så..
Sen upptäckte jag att det var B5 vitaminer i denna serie. Jag har innan bara användt tvätten, men nu ska jag testa hela serien eftersom att jag slutar med ProActive.
Ett stort pluss är också att den luktar så gott och fräscht! :)

Postat av: tova

funkade det bra ?? vill också köpa såna :)

2011-11-28 @ 15:25:31
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0