Kolla skräckisar!!

Direktlänk / Outfits / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-10-29 Klockan: 01:22:45
Dagens
Nyss hemkommen från Anna. Vi har kollat på skräckis.. det skulle varit skräckisar men en av filmerna funkade inte, så det blev The strangers (läskig film, med en gnutta kommedi.. Haha halva filmen satt vi och skrattade igenom pga vår roliga humor). Sen såg vi Date night den var bra den med!
För ca 10 minuter sen så hade jag absolut ingen lust att lägga mig. Ville hitta på något kul, men nu är mina ögonlock så tunga att jag måste nog gå och göra mig iordning innan jag somnar sittandes här i min stol.
Godnatt

Postat av: Mikaela

Snygga jeans, köpt? :)

2011-10-30 @ 14:06:06
URL: http://mikaelalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0