Goodiebag

Direktlänk / Nytt/Shoppat / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-10-02 Klockan: 14:29:00
Hehe, i fredags var det riktigt 80-tal´s tema på Wellness. Kul var det med gammal bra och hög musik. Lättare och roligare att ta sig igenom hela passet då. Det bjöds på cider, poppcorn och styling. Dock så var vi inte berädda på detta så vi och många andra kom i vanliga träningskläder :/
Jaja, vi alla fick varsin liten goodiebag som innehöll shampo-& balsamprover samt 25% på valfri behandling på salong etage.
(det var lite kul, för någon dag innan så "klagade" jag på att jag aldrig får någon goodiebag och på hur mycket jag skulle vilja ha en (det var från ett par andra bloggar jag såg, som hade goodiebags))

Postat av: Maia D

Åh vad jag har letat efter den jackan men den är slut såld överallt :( säg till nä du inte vill ha den så köper jag den av dig ;) haha.

2012-04-04 @ 07:54:51
URL: http://baramaia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0