Gårdagens utmattning

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-10-18 Klockan: 23:03:33
Tjenare! Sorry för den dåliga uppdateringen! Jag är bara så otroligt trött. Igår var det en hyfsat lång dag. Simtest hade vi. Jag hatar det, jag blir svimfärdig av att komma in i en simhall och känna all lukt av klor. Inte kul. Detta var inget "vanligt" test (inget liknande som jag gjort förut). Riktigt jobbigt och mycket rygg. Efter det så såg man ju såklart helt hemsk ut, (jag hade inte vattenfast smink). Skynda mig att göra mig iordning och sen snabbt bort till nästa lektion. Så otroligt ont i ryggen hade jag efter det...
Senare blev det CXworx på Wellness med. Idag har jag haft så otroligt ont uppt vid innelåren (vet inte vad det heter) och i armarna. Just nu kan jag knapt gå!:o
Kommer ett inlägg om några minuter, jag ska bara gå och göra mig iordning och lägga mig i sängen innan. *Gäsp*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0