Fredag 4 november

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-11-05 Klockan: 22:06:21
Åkte in til stan vid lunchtid och lunchade med Linnea och Moa på Subway. Sen tog jag en runda på stan med Linnea. Jag hittade massa smycken och ett snyggt underkläders set (bh & trosa) i mörkröd från H&M.
Sen gick jag till Wellness och tränade Indoorwalking och CXworx. Jag har aldrig blivit så svettig som då. Energin beror verkligen på vem som har passet. Igår var det "allas" favorit, men hon är bara där "i nödfall" så det är lite tråkigt. Ja ja, en dusch på det när jag kom hem och sen kom Linnea.
Skrotade fredagens festplaner och körde filmkväll ist :)
Nu ska jag plugga och kolla på film. Vi får väl se vart det leder. Jag tror jag somnar innan jag ens börjat iaf..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0