NO MORE!

Direktlänk / Johanna tipsar / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-11-22 Klockan: 09:39:01
Sitter och kommer överens med mig själv hela tiden, att nu måste jag sluta äta så mycket och jag kan inte hålla på att baka och sedan äta upp mer än hälften själv osv. Nästa dag tänker jag att äsch, det gör ju inget om jag tar en liten bit nu bara... nästa dag, och nästa dag, och nästa dag likadant.
Nu har jag och Anna (hon har samma problem som jag själv;)) satt upp regler för vad vi inte får äta osv. Så nu tävlar vi vem som klarar sig längst!
Tips för att klara en "beroende-grej"
-Det är enklast att klara av något sånt här om man har ett motstånd. Jag har fortfarande inte ätit godis sedan i Januari. Det är för att jag tävlar mot en annan kompis om att inte äta det. Om jag skulle ta en godisbit skulle jag få dåligt samvete, liksom. Så detta är ett hett tips. Att få med dig någon på samma grej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0