Chiao!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-11-17 Klockan: 17:03:54
Hemma från en riktigt jobbig dag i plugget. Engelska (typ sitta och oroa sig för no provet), sen kom naturkunskaps-provet. Hmm. alltså jag svarade på allting och det kändes kanska bra. Men jag är jättedålig på att bedömma om det kändes som ett bra prov. Jag bara improviserade liksom. Jag fär väl se nästa vecka.. Efter detta provet skulle vi ha gått 1tim och 45min och sedan slutat, men kära Åke(mattelärare) ville så gärna ha matte med oss i fyra timmar efter...
Jag är riktigt trött nu och jag måste göra sju sidor matte och lära mig spanskan. Sen är denna veckans plugg klart.. eller...? Nej då kommer dett ganska svårt prov om medeltiden på måndag och en jäkla massa engelska till tisdag, troligen matte också.. Jag tänker hela tiden att om jag bara blir av med detta så kommer det att bli mindre. Men det kommer hela tiden något nytt som ska göras och då missar man så mkt av all tid!
Men imorgonkväll sätter vi stopp för pluggandet och ser Breaking Dawn part 1 med bästa Linnea!:D:D:D
Ska kolla på Twilight ikväll och de andra två imorgon för att "friska upp minnet" haha jag kan dem redan utantill men kul att se ändå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0