Blixtrar och dunder..

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-05-22 Klockan: 22:13:28
Det har varit soligt och varmt ute idag. Tyvärr så har jag inte kunnat ta vara på vädret mer än att sitta ute i skuggan med min dator och plugga. (sitter jag i solen så ser jag inte skärmen) Imorgon har vi redovisning och min grupp ska spela upp en teater om hinduiskt bröllop och begravning. Och så har jag muntligt nationellt på spanska.

Nu helt plötsligt börjar det ösregnar, åska och blixtra. Lite mysigt är det, men samtidigt lite småläskigt tycker jag. Ska stänga ner och läsa lite i mon bok. Bevis: Dagboken. 



Postat av: Linnea

Sv: tack tack :) nepp, det måste varit ljuset då isf :)



du förblir "nya stalltjejen på klrk" som kommenterare eller? ;)

sen ett tips bara: din bloggadress är felstavad obsobs! :)

2011-05-23 @ 17:25:53
URL: http://linneaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0