Bildras

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (3)
Skrivet: 2011-05-20 Klockan: 19:55:04
Ny stalltjej på KLRK

Och med det så säger Franki och jag: Tack och hej!
Idag satte jag mig på en häst för första gången på 6 år. Hängde med Linnea till stallet fixade hennes sköthäst Franki. Sen gick vi ut och red. Det var faktiskt riktigt roligt och mysigt att bara rida runt och så provade jag att trava (heter det väl, mellan skritt och galopp). Det var kul men det gjorde så ont i baken för jag kom inte upp på benen. Men jag hoppas att jag får följa med någon mer gång, om du orkar ;)
   Ska lägga upp en video strax men bara när vi skrittar runt. För jag var inte tillräckligt modig att trava själv än. ^*

Postat av: Linnea

Haha, om jag orkar, jag hade inte ens tappat tålamodet än :D har passat och byggt på det på handikapplektionerna ;)

Men du var jätte duktig! & jaja du kan följa med fler gånger om du känner för det =)

2011-05-20 @ 21:28:25
URL: http://linneaapersson.blogg.se/
Postat av: Linnea

ps. den sista bilden var jätte fin på er :) ds.

2011-05-20 @ 21:29:05
URL: http://linneaapersson.blogg.se/
Postat av: Moa

Du kommer ju att vara bäst i stallet snart jue ;)

2011-05-20 @ 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0