Zumba dance

Direktlänk / Johanna tipsar / Kommentarer (2)
Skrivet: 2011-03-24 Klockan: 20:53:58
Vilken skillnad det kan vara på olika zumbapass på olika ställen. Idag var jag på Wellness med mamma då ju och set var super kul. Mycket mer livfullt, roligt och bra hög musik. En bättre instruktör med. Hon var rolig och sjöng med och pratade i sin mick. Jag ska absolut fortsätta med detta!! :D

(repris på bilden)

Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hur är läget med dig idag då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se



Ps. Delta gärna i min dagens-blogg tävling, eller i min H&M-tävling med 1000:- i potten :)

2011-03-25 @ 11:50:50
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jadu, det blir väl att umgås lite med vänner och så :) Har ni börjat få vår där du bor nu då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se



Ps. Var gärna med i min dagens blogg-tävling, eller i tävlingen där du kan vinna 1000:- på H&M :)

2011-03-25 @ 13:28:56
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0