Min morgon

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-03-28 Klockan: 17:14:57
Min morgon! Ja den var helt omvänd och konstig. Jag vaknade av att mina båda armar hade somnat helt, åvanför mitt huvud. Sen så somnar jag om och så händer samma sak. Sen går första alarmet och jag ligger helt fel i min säng för att komma åt det för att snooza, hände tre gånger likadant. Sen får jag panik när jag hör att det krafsar på en dörr. Jag vet att det är min katt men inta vart. Så jag tror att hon är instängd i min garderob. Och då hinner det gå massor av tankar i huvudet. Bla. att hon har hårat ner och kissat på mina kläder... Men så ser jag hennes skugga utanför mitt rum. Phu..
Tvätta ansiktet och äta frukost.
Sen kom det till att välja kläder och då hade jag för en gåns skull bestämt dagen innan. Men så är det inte soligt idag och då får jag panik på allt, för allt jag kom på att ha på mig, så var det en del som inte var här. Jaja tillslut hittar jag något och så är klockan strax över åtta och jag har inte sminkat mig eller gått på toa. Skyndade som satan och kom prick i tid när Maria öppnade klassrummet.
Haha vilken jobbig morgon. 

Nu ska jag skriva om en helt vanlig morgon på spanska som ska vara inne på onsdag. Orkar inte översätta denna som jag skrev nyss. ;)

Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, mitt favoritprogram är Desperate Housewives :) Mår du bra idag då?



Kramar, Sannalitens.blogg.se



Förresten, i min blogg har jag en tävling där du kan vinna en snygg shoppingbag, kika gärna in :)

2011-03-29 @ 12:57:23
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0