Min dag i bildspel

Direktlänk / Musik/Video / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-03-30 Klockan: 21:40:19
Hej hopp och godkväll! :)
Idag har varit en rätt rolig dag. Jag har haft två lektioner + tidig lunch sen åkte vi in till Marinmuseet på Stumholmen för att gå på en utställning om Kalla kriget. Det var här i närheten som den sovjetiska u-båten gick i grund "av misstag". Det är ett rätt häftigt museum faktiskt. Jag har inte varit på speciellt många då men helt ok. Utställningen var bra i sig rätt "häftig". Deras prylar var moderna och så. En bild på en av filmhörnorna finns i bildspelet. En undervattenstunnel her de också. Jepp, sen gick vi runt lite fritt och sen slutade vi och då stannade Linnea och jag på stumholmen och tog lite fler bilder.

Här är ett par bilder från min dag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0