Jag är såå förälskad..

Direktlänk / Johanna tipsar / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-03-23 Klockan: 20:18:25
 Helt otroligt. Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar Victoria Secrets "Secret Garden Collection". Helt underbara dofter. Har lånat/tagit mammas produkter. De går endast att köpa i USA och här på hennes hemsida, vad jag vet. Finns säkert i andra länder med, men inte i Sverige.
Parfymen Sweet Daydream luktar gott men body lotionen luktar otroligt. Tänk då Pure Seduction. Den parfymen är obeskrivlig. Jag har luktat på andra parfymer i affärer men ingen slår den. Om någon månad har jag den i body lotion med. Längtar. Kommer att bada i den.
Haha mina känslor går ut över en collection av dofter.
STORT TIPS TILL ER SOM VILL LUKTA EEH.. GOTT OCH NEUTRALT PÅ SAMMA GÅNG. DET ÄR INGA DOFTER MAN FÅR FÖR MYCKET AV.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0