Fridaynight

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-07-15 Klockan: 16:59:48
Hihi, idag händer det ingenting. Jag tittade detta testet på en blogg så nu har jag suttit och fyllt i det till er. :)


Vad heter du?
Johanna
vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag gillar mitt namn, men tråkigt att det är så vanligt 
vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Minns inte.. Ida
vilket stjärntecken är du? Vädur
bott utomlands? Nej, men jag tror att jag ska i framtiden ;)
flyttat antal gånger? 1
vad vill du bli när du blir äldre? Hmm.. Jag vill flytta till LA och jobba på en modetidning

UTSEENDE
hårfärg och frisyr? brunblond fast nu mörkbrun
ögonfärg? blågrön
mest nöjd med? ögonen, och nästan allt ;)
minst nöjd med? mina typ pigmentfläckar på magen som jag fick förra sommaren
skostorlek? 38-39
glasögon? Nja, linser
har du några piercingar/tatueringar? i öronen

FAVORITER

filmer? I am number 4, Hangover II, Last song, Eclipse, Red ridinghood mm.
låtar? ingen. Jag kan inte hålla mig till en låt. Det blir så tråkigt att lyssna på.
årstider? SOMMAR!!
mat/dryck? Lax, kyckling, fläskfilé och skivad potatis i ugnen
djur? vet ej, alla djur är jobbiga. Katt, eller kanske delfin. Delfiner är så söta och jag vet inte hur de sköts så verkar ju inte så jobbiga ^^ (sitter i gamla tankar)
färg? de flesta
parfym? alla tiders Victoria´s secret - secret garden collection, pure seduction & sweet daydream
tv-program? 90210, Greys anatomy ibland sommarkrysset, House, MTV
ämne i skolan? Bild med Lasse.. (Roligaste läraren på skolan)
sysselsättning? dator, måla naglarna, ta bort och måla igen, hitta på något kul med vänner, träna på Wellness
vad använder du just nu för jacka? ingen eller skinnjacka
vad använder du just nu för skor? converse eller ballerina
vilka kläder skulle du vilja ha just nu? mina haremsbralls eller en onepice(som jag inte har) 
vad har du för tröjstorlek? 34-38

DITT RUM

Stort/litet/mellan? egentligen litet men vi säger mellan
vilken färg på tapeterna? inga tapeter. Men jag har tre bruna väggar och en vit. På ena väggen har jag väggtext. 
favoritmöbel i rummet och varför? Sängen, tv:n & min nya förvaringshylla.
vad vill du ändra där inne? vill ha en walk in closet 
vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? hus och skog
vad gör du oftast i ditt rum? sover, sitter vid datorn, gör mig iordning (toagrejer ingår inte)

var har du i din:
jackficka just nu? en guldtia, en femma och en bussbiljett
handväska eller liknande just nu? jag har många väskor..  men läppsyl och plånbok
vad är du beroende av? att spela ett tråkigt spel på mobilen som jag spelat om och om och om igen osv. 
vilket land kommer du i från? Sverige
vad köpte du senast? ett par pumps och flippflopps till Tyrkiet

Postat av: LINNÉA

sv: haha va kul :D jaa det är lika snyggt å fräscht som det är på bilderna och poolerna är asbra och jättemycket bra, TYVÄRR var vi tvungna att gå upp typ vid 04.00 för att paxa ett parasoll å en stol vid poolen men sista dagen (efter mycket käftandes från oss) så ändra dom det typ.. så hoppas att det inte är så mer haha! tyvärr kan jag inte säga så mycket om stranden/havet för vi var bara där nere å doppade oss, men man kan äta där nere också så det är ju mysigt :)

dock så pratade dom bara tyska också men kan man det är det ju bra ;-) maten är väl som all inclusive mat bara haha, det funkas men inte det bästa kanske hehe. det är show varje kväll :)

hmmm priserna är olika, vi prutade en hel del också så gör det !!! haha. armbandet betalade jag typ 30 svenska kronor för, helt okej ;);) och halsbanden runt 40-50 svenska kronor :) men man kan nog pruta ner ännu mer fall man är duktig!!

hahah va mycket det blev!! men ha det så gött :D KRAM

2011-07-15 @ 20:24:44
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0