Lunch på timeout

Direktlänk / Mat/Recept / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-07-07 Klockan: 14:28:52

Currysås, kyckling och pasta och ett glas vatten. Mums :)'

Sprutan gick bra.. Ja, förrutom att det var den värsta sprutan jag tagit då men annars. Inte förens nu börjar det onda i muskeln släppa. Och det gjorde ont när hon sprutade in det i armen också, det tog sån tid! Jag vet fortfarande inte vad det var för spruta men det var iallafall första av 2st.
  -Jag har inget att göra nu så jag letar lite fler tävlingar och tipsar er om dem.

Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 07:01:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0