i feel..

Direktlänk / Outfits / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-07-12 Klockan: 23:21:00
..BURNED!!

Jag är trött och ska gå och lägga mig. Men först får ni en dagens outfit. Idag är jag en H&M-tjej. Blommor i håret, klänning och väska. Allt därifrån. Ja jag skrev ju om att jag bokat en tid för avfärgning.. Jag avbokade den och.. Ja, jag är inte stolt och glad över detta. Men jag här nöjd. 

Idag har jag hängt med Linnea på Stakholmen. Det känns som en evighet sedan vi träffades. Vi hade iallafall super nice där och fick en perfekt plats som vi låg på "hela dagen". Hehe, guess what? Hade jag solkräm eller???
Jag ska skriva mer imorgon och lay up some photos of the day. :) Kram och godnatt ♥ 

Postat av: SOFIA

Ha en fin dag vännen!



Ny tävling - vinn en valfri Ziperall!

http://bysofia.se/2011/july/underbar-tavling-ziparell.html#comment

2011-07-13 @ 12:25:29
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0