Hängt med Linnea

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-07-01 Klockan: 21:50:00
Uppdateringen blev inte som jag tänkt mig idag. Jag höll på att skriva ett inlägg i "eftermiddags" men så kollar jag på mobilen och där har jag missat sms och samtal från Linnea och så stod det då något om hon kunde komma nu. Jag bara ååh! (Jag hade sagt till henne innan det att jag bara skulle fixa till mig, städa och äta.) Hade jag gjort något av det när jag såg detta på mobilen? NEEJ! :) Men hon kom och vi snackade, kollade på mitt hotell som jag ska bo på i Turkiet och sen några videos på Side. Efter det bestämde vi att vi skulle gå på bio. Det blev Bad teacher. Den var bra, helt klart värd att se! :) Men så tänkte jag ju göra ett inlägg till er innan vi åkte men så gjorde linnea det ist. Men nu så.. ;)

Det andra inlägget får ni imorgon, jag har nog inte så mycket tid för bloggen imorgon ändå. Min sötaste Malou-kusin kommer hit och leker till söndag. Det blir lek och bad i det kvava regnet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0