Skolarbete? Jobba?

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-01-16 Klockan: 00:12:25
Jag har blivit erbjuden att städa med min syster på mammas och pappas jobb. Jag har varit ganska så negativ med det för jag varken vill eller orkar tjäna pengar på att städa en massa. Men nu när jag tänker efter så är det rätt bra. Två timmar per helg och massa pengar (för mig) per månad och tex som imorgon *tänkte jag att jag inte hade något att göra*. MEN så kollar jag bredvid mig på skrivbordet. Där ligger ett papper med fyra titlar till noveller.. På måndag ska ja ha valt en av de och kommit på vad jag ska skriva om den. Plus att det är ett förhör om Första Världskriget. Det ska vara klart nästa vecka. Hur ska jag göra?
  
(Bilden passar väl inte riktigt in, men den är söt och jag tänkte sova nu)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0