Kalmar

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-01-23 Klockan: 21:08:20
Jaha jaha. Då är man hemkommen från Kalmar igen. Det blev en sväng i stan, på Hansa city och på IKEA :)
Nu blev det väl det sista köpt för nu är mina pengar slut tills nästa månad. Men då ska jag spara. Till bla. vita convers (y)
Ni får se vad jag fått med mig hem någon annan dag i veckan. Jag har inte riktigt tid nu.
Jag ska tänka lite till på min novell och så ska jag kolla igenom matten. Inget av det blev av förra veckan för lektionerna krockade med varandra.
Och gårkvällen var ju kul. Jag tänkte slänga upp ett par bilder KANSKE imorgon.



Dagens outfit:
linne - h&m (från beställningen)
bolero - h&m
sunglases - h&m (från beställningen)
byxor - ichi

btw. jag hade inte solglasögonen på mig. Bara något kul att fota i;)
Ha att så bra. Tror inte att jag inner blogga mer ikväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0