Sorry

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-11 Klockan: 15:43:00

Sorry hörni! Jag har haft så mycket att göra dessa två dagar så jag har inte hunnit/orkat blogga faktiskt. Men nu så ska det bli något. :)


Jag har inga bilder just nu så jag slänger in en mysig bild från sommaren 2009 på aspö. (Soligt och sand mellan tårna^^) 

Äntligen helg!!
Denna veckan: Fysikprov, sv nationellt, läsa klart eng boken, soprov, sv nationellt, slöjddokumentation, 10 svåra ord och lite spanska vid sidan om. Där har ni min vecka som jag har slitit mig igenom.
 Idag har varit den enda dagen utan något speciellt som hänt. Såå skönt!
Nu ska jag ta något att äta och sätta mig vid tv:n och mysa. Det är så kallt. Just när snön smält så kommer det ny ;(
Hörs sen kram :)♥  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0